مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-18حوادث

500 کیلو تریاک جاسازی شده زیر بار هندوانه در عسلویه لو رفت


ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در شهرستان عسلویه موفق شدند 500 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه کشف و دو نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در شهرستان عسلویه موفق شدند 500 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه کشف و دو نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

  وی اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، روز گذشته ماموران ایستگاه ایستگاه  بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو به یک دستگاه کامیون باری مشکوک  شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار سوسنی افزود: ماموران انتظامی با  هوشیاری و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند یک دستگاه کامیون باری را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، 500 کیلوگرم تریاک که در زیر هندوانه  جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 کیلو تریاک جاسازی شده زیر بار هندوانه در عسلویه لو رفت

500 کیلو تریاک جاسازی شده زیر بار هندوانه در عسلویه لو رفت