مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-18سياسي

حل مسأله آب اصفهان نیازمند نگاه ملی است/ رودخانه زاینده رود باید احیا شود


در حال حاضر موضوع آب به بحران ملی تبدیل شده و خروج از این بحران نیازمند نگاه ملی و وحدت مردم و مسؤولان علمی و اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، میثم جعفرزاده، مشاور وزیر نیرو و رییس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور در نخستین همایش منطقه ای آب مایه حیات در شهر زواره اظهار داشت: در حال حاضر موضوع آب به بحران ملی تبدیل شده و خروج از این بحران نیازمند نگاه ملی و وحدت مردم و مسؤولان علمی و اجرایی است.

وی افزود: همانگونه که در حادثه سیل خوزستان و زلزله سر پل ذهاب، همه کشور از جمله استان اصفهان به یاری مردم حادثه دیده شتافتند، اکنون نیز برای حل مشکلات ناشی از خشکسالی باید همه کشور با نگاه جهادی وارد عمل شوند.

جعفرزاده در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آبرسانی پایدار به روستاها اشاره کرد و بیان کرد: با وجود تحریم ها و محدودیت اعتبارات، آبرسانی به 10 هزار روستا در کشور با کمک قرارگاه جهادی امام حسن در یک بازه زمانی سه ساله آغاز شده است.

مشاور وزیر نیرو و رییس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور ادامه داد: به همت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، تعدادی از روستاهای شهرستان اردستان نیز مشمول اعتبارات محرومیت زدایی شد و کار آبرسانی پایدار به روستاهای این شهرستان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسأله آب اصفهان نیازمند نگاه ملی است/ رودخانه زاینده رود باید احیا شود

حل مسأله آب اصفهان نیازمند نگاه ملی است/ رودخانه زاینده رود باید احیا شود