مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-18اقتصادي

وزیر راه: ساخت4 میلیون مسکن در دو بخش 2 میلیونی


اقساط پیش بینی شده برای بازپرداخت تسهیلات بانکی 20 ساله است و در طرح نهضت ملی مسکن با بانک مرکزی جلسات متعددی برگزار کرده ایم تا اقساط تسهیلات به صورت پلکانی بازگردانده شود تا کسانی که درآمد کمتری دارند نیز بتوانند اقساط را پرداخت کنند.

- وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی ناوگان ریلی، هوایی و زمینی برای ارتقای بهره وری این بخش هم جزو سیاست های اصلی وزارت راه و شهرسازی و همچنین دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ رستم قاسمی در حاشیه مراسم روز ملی حمل و نقل که در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد افزود: یک عقب ماندگی جدی در بخش ناوگان در کشور وجود دارد که باید جبران شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: نوسازی ناوگان در کشور ما یک اولویت اساسی است چراکه حمل و نقل برای کشور ما بسیار تعیین کننده است و این عقب ماندگی جدی در بخش های مختلف حمل و نقل از جمله بخش ریلی، هوایی و جاده ای باید جبران شود.

وی افزود: بخش حمل و نقل و نوسازی ناوگان از موضوعات جدی ماست و هم در بخش زیرساخت ها و هم در نوسازی ناوگان اقدامات زیادی انجام شده که ان شاءالله در آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین های مورد نیاز طرح جهش ملی مسکن باید از طریق دستگاه های دولتی و همچنین تغییر کاربری یکی از ماموریت های جدی وزارت راه و شهرسازی و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: ساخت4 میلیون مسکن در دو بخش 2 میلیونی

وزیر راه: ساخت4 میلیون مسکن در دو بخش 2 میلیونی