مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-18اقتصادي

6 مولفه برای جذب سرمایه گذاری/ گسترش سهامداری مردم در اولویت است


با توجه به مشکلاتی که در حوزه سرمایه گذاری داریم شش نکته از جمله تامین مالی، اولویت بندی، آمایش سرزمین و گسترش سهامداری مردم را مدنظر قرار خواهیم داد.

- ، سید رضا فاطمی امین در جلسه ای با موضوع ارائه برنامه های کوتاه مدت و میان مدت وزارت صنعت معدن تجارت برای توسعه سرمایه گذاری در کشور و هم افزایی و تبادل نظر برای ارتقا همکاری شرکت های سرمایه گذاری دراین حوزه، اظهار کرد: موضوع سرمایه گذاری از دو جهت فرصت اشتغال، هدایت نقدینگی و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری مورد اهمیت است و ما سعی می کنیم این موضوع را به عنوان یک پروژه مد نظر قرار دهیم.

وزیر صمت با بیان اینکه با توجه به مشکلاتی که در وضعیت سرمایه گذاری داریم شش نکته را مدنظر قرار می دهیم، افزود: مورد اول اولویت بندی است که بسیاری از مشکلات ما با این کار حل می شود؛ برای مثال ماشین آلات و تجهیزات به خصوص در حوزه های مکانیکی الکترونیکی صنایع حمل و نقل برق و .

از این اولویت ها است.

همچنین یافتن حلقه های مفقوده از دیگر اولویت هاست که به عنوان مثال در حوزه فولاد که رشد خوبی هم طی سال های گذشته داشته ایم، در میانه زنجیره، ورق حلقه را وارد می کنیم.

وی اضافه کرد: نکته بعدی این است که باید آمایش سرزمینی را مدنظر قرار دهیم زیرا از نظر تراکم واحدهای اقتصادی از این منظر مشکل ایجاد شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مولفه برای جذب سرمایه گذاری/ گسترش سهامداری مردم در اولویت است

6 مولفه برای جذب سرمایه گذاری/ گسترش سهامداری مردم در اولویت است