مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-18سياسي

هیچ چیز از ابتدا تا انتهای مسیر زاینده رود شفاف نیست


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود شفافیت درحکمرانی آب در حوضه زاینده رود،گفت: هیچ چیز از ابتدا تا انتهای مسیر زاینده رود حتی برای مدیران آب منطقه ای شفاف نیست.

- ، مهدی طغیانی عصر روز شنبه در نشست تخصصی کنسرسیوم مراکز علمی پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست با موضوع احیای زاینده رود؛ راهکارها و چالش ها اظهار داشت: تصویری که ما می بینیم این است که در اثر یک حکمرانی از هم گسیخته و غلط در مدیریت منابع آب در زاینده رود یک رودخانه دائمی که به ندرت خشک شده، در یک سال گذشته در این رودخانه فقط 10 روز آب جریان داشته است.

وی به نبود شفافیت در حکمرانی آب در حوضه زاینده رود اشاره کرد و گفت: هیچ چیز از ابتدا تا انت های مسیر زاینده رود شفاف نیست و ما جلساتی با مدیران آب منطقه ای برگزار کردیم که برای آن ها نیز هیچ چیز شفاف نیست این در حالیست که در عصر تکنولوژی ما هیچکدام از ابزارها را استفاده نمی کنیم یا شاید بنا نیست مسأله شفاف شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ماده 13 و 17 قانون دسترسی آزاد به اطلاعات گفته حق ندارید به بهانه امنیتی کردن مسائل اطلاعات و شفافیت را از مردم محروم کنید، ما که نماینده مردم هستیم نمی دانیم وای به حال مردم! در حالیکه طبق این قانون باید داده ها منتشر شود که در هر بخش چقدر آب توسط چه گروهی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ چیز از ابتدا تا انتهای مسیر زاینده رود شفاف نیست

هیچ چیز از ابتدا تا انتهای مسیر زاینده رود شفاف نیست