مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-18دانش

10 میلیارد تومان برای بروزرسانی آزمایشگاه های دانشکده پزشکی تهران اختصاص داده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هم اندیشی با اساتید علوم پایه دانشکده پزشکی با اشاره به اینکه چیزی به اندازه علم دینامیک نیست؛ - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: قول می دهم 5 میلیارد تومان از طرف اختیارات خود و 5 میلیارد تومان از طرف رییس دانشکده پزشکی در خدمت بروزرسانی آزمایشگاه ها قرار گیرد تا پروژه ها تکمیل و آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هم اندیشی با اساتید علوم پایه دانشکده پزشکی با اشاره به اینکه چیزی به اندازه علم دینامیک نیست؛ گفت: ما باید بتوانیم هنر داشته باشیم که خودمان را با امکاناتی که داریم، تطبیق دهیم قطعاً باید امکانات را هم به درستی بشناسیم.

وی افزود: بین علوم پایه و آن چیزی که در دنیا است و آن چیزی که ما داریم سخن زیادی وجود دارد و شکی هم وجود ندارد که باید آن را به جریان انداخت؛ این فرآیند نیازمند مداخله و دقت است که صاحبان اهل علم و درایت باید به ما پیشنهاد دهند.

قناعتی از تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: برای کاربردی کردن علوم پایه حتما هزینه می کنیم و قول می دهم 5 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد تومان برای بروزرسانی آزمایشگاه های دانشکده پزشکی تهران اختصاص داده می شود

10 میلیارد تومان برای بروزرسانی آزمایشگاه های دانشکده پزشکی تهران اختصاص داده می شود