مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-18اجتماعي

کاهش وابستگی معیشتی به آب در حوضه زاینده رود ضروری است


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کاهش وابستگی معیشتی به آب در حوضه زاینده رود ضروری است و دانشگاهیان در ارائه راهکارهای خود به این امر بپردازند.

- ، احمدرضا لاهیجان زاده روز شنبه در نشست تخصصی کنسرسیوم مراکز علمی پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست با موضوع احیای زاینده رود؛ راهکارها و چالش ها که مجازی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رسالت های دانشگاهیان ورود و چاره اندیشی برای حل بحران های کشور است که در دو دهه اخیر این امر مغفول مانده بود.

وی تشکیل کنسرسیوم پژوهشی اصفهان را پایه گذار و نوید بخش برای دانشگاه های سراسر کشور دانست و ادامه داد: بسیاری از تصمیماتی که امروز در سطح کلان شاهد هستیم از سوی فارغ التحصیلانی است که پیشنهادی ارائه می کنند و در خیلی از موارد به آسیب به محیط زیست منتهی می شود.

معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست افزود: هنگامی که با یک تیم مشاور جلسه برگزار می کنیم و مطرح می کنند که خط آهنی از وسط تالاب انزلی عبور دهند تا 85 میلیارد ارزان تر باشد، این مشکل به دانشگاه های وقت بر می گردد که ارزش زیستگاه ها را به دانشجویان نیاموختند.

آلودگی هوای اصفهان ناشی از بی اعتنایی به قانون شعاع 50 کیلومتر است لاهیجان زاده با بیان اینکه هر فردی که در رابطه با محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی معیشتی به آب در حوضه زاینده رود ضروری است

کاهش وابستگی معیشتی به آب در حوضه زاینده رود ضروری است