مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-18حوادث

سوختن 15 هکتار از مناطق جنگلی روستای قوشه چشمه پارک ملی گلستان


علت آتش سوزی را عامل انسانی دانست و اظهار امیدواری کرد که با تلاش نیروهای مردمی و دستگاه های ذیربط در کوتاه ترین زمان این آتش به طور کامل خاموش شود.

- علت آتش سوزی را عامل انسانی دانست و اظهار امیدواری کرد که با تلاش نیروهای مردمی و دستگاه های ذیربط در کوتاه ترین زمان این آتش به طور کامل خاموش شود.

فرماندار گالیکش گفت که از بعدازظهر روز گذشته تاکنون 15 هکتار از عرصه های حفاظت شده پارک ملی گلستان در محدوده روستای قوشه چشمه این شهرستان درگیر آتش سوزی شده است.

احمد تجری مفرد روز شنبه اظهارداشت: این آتش سوزی از ساعت 15 روز جمعه در منطقه قوشه چشمه از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش رخ داده و از همان ساعات اولیه محیط بانان پارک ملی گلستان به همراه نیروهای منابع طبیعی، بخشداری لوه، شهرداری صادق آباد، دهیاری ها و مردم روستاهای حاشیه پارک ملی در حال تلاش برای مهار آتش هستند.

وی افزود: با شروع آتش سوزی، جلسه ستاد بحران شهرستان گالیکش در سایت اداری پارک ملی گلستان تشکیل شد و در پی آن 120 نفر از نیروهای محیط بان پارک ملی، یگان حفاظتی منابع طبیعی، محیط زیست و نیروهای مردمی به منطقه اعزام شدند.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: با وجود حضور بالگرد از ساعات اولیه امروز، به علت شدت وزش باد (80 کیلومتر در ساعت) و وسعت دود ناشی از آتش در منطقه، عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن 15 هکتار از مناطق جنگلی روستای قوشه چشمه پارک ملی گلستان

سوختن 15 هکتار از مناطق جنگلی روستای قوشه چشمه پارک ملی گلستان