مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-18سياسي

خودروسازان را در اجرای برنامه های توسعه ای حمایت می کنیم


نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا داریم خودروسازان را در اجرای برنامه های راهبردی و توسعه ای و در جهت توانمندسازی و توسعه محصولات حمایت کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا داریم خودروسازان را در اجرای برنامه های راهبردی و توسعه ای و در جهت توانمندسازی و توسعه محصولات حمایت کنیم.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در بازدید از ایران خودرو خراسان در خصوص انتقال خط تولید وانت آریسان بهبود یافته به ایران خودرو خراسان اظهار کرد: این تلاش ها و پیگیری ها در آینده ای نزدیک به ثمر خواهد نشست و شاهد تولید وانت آریسان بهبود یافته در ایران خودرو خراسان خواهیم بود.

بر اساس گزارش تیم مهندسی ایران خودرو این محصول نسبت به نمونه قبلی خود، تغییرات عمده ای داشته و از منظر تاب آوری و قوای محرکه نیز ارتقای چشم گیری یافته است.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای ایران خودرو خراسان افزود: با اجرای طرح های توسعه ای، فرصت های شغلی جدیدی در این شرکت ایجاد خواهد شد.

علاوه بر این، با فعال سازی بخش قطعه سازی در جوار این شرکت، اشتغال غیرمستقیم قابل توجهی نیز در استان ایجاد خواهد شد که نرخ بیکاری منطقه و استان را کاهش چشم گیری خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان را در اجرای برنامه های توسعه ای حمایت می کنیم

خودروسازان را در اجرای برنامه های توسعه ای حمایت می کنیم