مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-18اقتصادي

92 درصد نسخ بیمه سلامت همدان به صورت الکترونیک نوشته می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه 92 درصد نسخ بیمه سلامت همدان به صورت الکترونیکی نوشته می شود گفت: انتظار داریم در بخش دولتی و دانشگاهی کار سرعت یابد تا به صددرصد برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید فرجی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 55 درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند اظهار کرد: این افراد در پنج صندوق کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سایر اقشار، ایرانیان و سلامت همگانی عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد یعنی تقریبا 800 هزار نفر جمعیت بیمه شدگان بیمه سلامت استان خدمات رایگان دریافت می کنند گفت: این افراد در دو صندوق روستاییان و عشایر و صندوق سلامت همگانی عضویت دارند.

 مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت دارای سه کارکرد عمده و اساسی است که می توان به حفاظت مالی از بیمه شدگان در این راستا اشاره کرد افزود: دسترسی عادلانه خدمات از سوی بیمه شدگان و  نظارت و کنترل در ارائه خدمات با کیفیت از دیگر موارد حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر بر اساس قانون برنامه ششم توسعه که امسال سال آخر آن است، تکلیف شده وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت پرونده الکترونیک سلامت را اجرایی کند عنوان کرد: البته به دلایلی، چندان این حوزه با مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد نسخ بیمه سلامت همدان به صورت الکترونیک نوشته می شود

92 درصد نسخ بیمه سلامت همدان به صورت الکترونیک نوشته می شود