مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-18ورزشي

گام بسیج شهرداری تهران برای شناسایی و رفع چالش های مدیریت شهری


رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت این مجموعه برای حل چالش های مدیریت شهری، گفت: بسیج شهرداری تهران چالش ها و موانع مدیریت شهری را شناسایی و برای رفع آنها آمادگی همکاری با مدیریت شهری را دارد.

- رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت این مجموعه برای حل چالش های مدیریت شهری، گفت: بسیج شهرداری تهران چالش ها و موانع مدیریت شهری را شناسایی و برای رفع آنها آمادگی همکاری با مدیریت شهری را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی سالک در مراسم تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر بسیجی شهرداری تهران که با حضور علی اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مجموعه ورزشی شهدا برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه بسیج شهرداری تهران تلاش خواهد کرد که در حوزه مدیریت شهری همراهی و همکاری نزدیک را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج تکلیف دارد که در گام دوم انقلاب پیرو منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از پژوهش در شهرداری تهران اقدامات خود را انجام دهد، تاکید کرد: یکی از جنبه هایی که در سال های اخیر مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده است، حمایت از پژوهش های علمی و نخبگان در شهرداری تهران بوده که این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بسیج شهرداری تهران برای شناسایی و رفع چالش های مدیریت شهری

گام بسیج شهرداری تهران برای شناسایی و رفع چالش های مدیریت شهری