مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-18حوادث

کاهش 13 درصدی وقوع سرقت طلاجات از منازل در استان بوشهر


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش 13 درصدی وقوع سرقت طلاجات از منازل شهروندان استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

- بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش 13 درصدی وقوع سرقت طلاجات از منازل شهروندان استان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در طول سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته، تلاش همکاران و اجرای طرح های مقطعی عملیاتی با شناسایی و دستگیری 35 نفر سارق، ضمن دستیابی به نسبت کشف به وقوع 75 درصد، خوشبختانه وقوع این سرقت مهم در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل با تمرکز در پیشگیری انتظامی، کاهش 13 درصدی داشته است.

این مقام انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به فعالیت سارقان حرفه ای و سابقه دار در ارتکاب این سرقت ها در روزهای تعطیل آخر هفته و نیاز به تمرکز بیشتر در پیشگیری وضعی و اجتماعی دارد و تنها اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای انتظامی برای مقابله با این سرقت کافی نیست.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: انتظار می رود با گماردن فرد مراقب در سه روز آخر هفته و روزهای تعطیل در منزل، انتقال و نگهداری طلاجات به صندوق امانات در بانک و خودداری از نگهداری در منزل توسط شهروندان، ضریب ایمنی منازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی وقوع سرقت طلاجات از منازل در استان بوشهر

کاهش 13 درصدی وقوع سرقت طلاجات از منازل در استان بوشهر