مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-18سياسي

افتتاح واحد مراقبت های معنوی نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان نمازی


واحد مراقبت های معنوی نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان نمازی شیراز با هدف ارائه خدمات مشاوره ای به بیماران و همراهان بیماران افتتاح شد.

- ایسنا/فارس واحد مراقبت های معنوی نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان نمازی شیراز با هدف ارائه خدمات مشاوره ای به بیماران و همراهان بیماران افتتاح شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص گفت: رسالت اصلی مبلغان مرکز مددکاری و تبلیغ دینی نهاد رهبری در واحد مراقبت های معنوی، مشاوره دینی، پاسخگویی به پرسش های مربوط به احکام و شبهات اعتقادی کادر درمان، بیمار و همراهان بیمار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، حجت الاسلام محمد مهدوی معنویت را جنبه ای مهم از مراقبت های بهداشتی دانست که در طول دهه های گذشته در سیستم سلامت کشور مطرح شده است و افزود: امروزه مراقبت معنوی به عنوان جزء جدایی ناپذیر مراقبت کل نگر پیشنهاد می شود.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: همراهی در تقویت احساس تسلط داشتن بر زندگی، پذیرش یا تحمل رنج، مدیریت هیجانات، هدایت در تصمیم گیری ها، سازگاری با استرس و مشکلات، افزایش مثبت نگری و امیدواری از دیگر خدمات مبلغان به مخاطبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد مراقبت های معنوی نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان نمازی

افتتاح واحد مراقبت های معنوی نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان نمازی