مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-18سياسي

وجود عناصر جدول مندلیف در استان سمنان و کلکسیون گیاهان دارویی در کهگیلویه وبویراحمد


رییس انجمن ژنتیک ایران با تاکید بر اینکه امروز فاصله ما با دنیا در حوزه بیوتکنولوژی بسیار زیاد است، گفت: کشورهایی که به علم بیوتکنولوژی بی توجه بودندT از بازار رقابت اقتصاد جهانی بازماندند.

- وجود عناصر "جدول مندلیف" در استان سمنان و کلکسیون گیاهان دارویی در کهگیلویه وبویراحمد رییس انجمن ژنتیک ایران با تاکید بر اینکه امروز فاصله ما با دنیا در حوزه بیوتکنولوژی بسیار زیاد است، گفت: کشورهایی که به علم بیوتکنولوژی بی توجه بودندT از بازار رقابت اقتصاد جهانی بازماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمود تولایی امروز در همایش روز ملی زیست فناوری که به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با بیان اینکه طی سه تا چهار دهه گذشته پیشکسوتان حوزه بیوتکنولوژی، آن را در کشور در حالی توسعه دادند که جامعه و مسؤولان از این علم بی اطلاع بودند، اظهار کرد: این محققان برای آنکه بتوانند زیر ساخت های این حوزه را در کشور فراهم کنند، به دشواری توانستند مسؤولان را متقاعد کنند و هر چه که در این حوزه امروز در کشور موجود است، حاصل جنگیدن این محققان برای کسب این زیر ساخت ها بوده است.

وی بیوتکنولوژی را یک علم جذاب دانست که پایه آن در علوم پایه و توسعه آن در گرو سایر دانش ها و ابزارهای محصول رشته های برق و الکترونیک و مکانیک و کامپیوتر است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود عناصر جدول مندلیف در استان سمنان و کلکسیون گیاهان دارویی در کهگیلویه وبویراحمد

وجود عناصر جدول مندلیف در استان سمنان و کلکسیون گیاهان دارویی در کهگیلویه وبویراحمد