مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-18سياسي

شب نشینی 3 روزه در آستانه شب چله در عمارت تاریخی لطفی دامغان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از اجرای برنامه زنده شب نشینی جام جم در خانه لطفی دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از اجرای برنامه زنده "شب نشینی جام جم" در خانه لطفی دامغان خبر داد.

مهدی قاسمی 27 آذرماه 1400 با اعلام این خبر گفت: برنامه شب نشینی با اجرای مسعود روشن پژوه در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت 23 و 30 دقیقه به مدت 75 دقیقه با همکاری صداوسیما، شهرداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صورت زنده روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان افزود: اجرای این برنامه در دامغان از جمعه 26 آذرماه آغاز شد و با هماهنگی های انجام شده، اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دامغان و خانه لطفی به مدت سه شب، میزبان برنامه شب نشینی شبکه جام جم خواهد بود.

قاسمی با تأکید بر اینکه حضور هنرمندان صنایع دستی در برنامه های زنده تلویزیونی نقش مهمی در توسعه و ترویج صنایع دستی دارد، گفت: در شب نخست این برنامه، صنعتگران دامغان در رشته های چاپ قلمکار، سفالگری و گوهر تراشی با نمایش آثار تولید شده و اجرای زنده صنایع دستی، به معرفی صنایع دستی دامغان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب نشینی 3 روزه در آستانه شب چله در عمارت تاریخی لطفی دامغان

شب نشینی 3 روزه در آستانه شب چله در عمارت تاریخی لطفی دامغان