مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-18اجتماعي

مبادله تفاهمنامه بین هیئت کوهنوردی، منابع طبیعی و محیط زیست فارس


به مناسبت روز جهانی کوهستان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل حفاظت محیط زیست و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس، تفاهم نامه امضا کردند.

- ایسنا/فارس به مناسبت روز جهانی کوهستان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل حفاظت محیط زیست و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس، تفاهم نامه امضا کردند.

به مناسبت روز جهانی کوهستان، همایشی با حضور کوهنوردان، مربیان و پیشکسوتان باشگاه های کوهنوردی و صعودهای ورزشی همراه به برپایی نمایشگاه عکس کوهستان، در بام سبز شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ازهیئت کوهنوردی فارس، در این همایش، اعضای 14 باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی شیراز، با برگزاری عملی و تئوری کوه نوردی در بام سبز شیراز، علاقه مندان به ورزش را با رشته های کوه نوردی و صعودهای ورزشی آشنا کردند.

رییس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی فارس گفت: کارگاه هایی که در این همایش برگزار شد، در زمینه های کوهپیمایی، حفاظت از محیط زیست کوهستان، دیواره نوری، سنگ نوردی طبیعت، سنگ نوردی سالنی، دره نوردی، غارنوردی، هیمالیانوردی، اسکی کوهستان، تیرول، امداد و نجات در کوهستان، دوی کوهستان، دوچرخه سواری کوهستان، همگانی، سیمرغ قله ها، پزشکی کوهستان، تجهیزات و لوازم تخصصی کوهستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله تفاهمنامه بین هیئت کوهنوردی، منابع طبیعی و محیط زیست فارس

مبادله تفاهمنامه بین هیئت کوهنوردی، منابع طبیعی و محیط زیست فارس