مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-18سياسي

تحقق گام دوم انقلاب وظیفه حوزه و دانشگاه است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مراکز علمی کشور از حوزه های علمیه تا دانشگاه های مختلف وظیفه دارند نسبت به تحقق گام دوم انقلاب گام های بلند بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه های پیام نور و طلاب حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه را عامل آزاد اندیشی در فضای علمی کشور و گسترش تعامل و همفکری بیشتر میان جریانات علمی است، اظهار کرد: دانشجویان در دانشگاه ها و طلاب در حوزه های علمیه باید برای حفظ این وحدت بیش از پیش تلاش کنند.

وی ادامه داد: شهید مفتح نیز مانند دیگر شهدای فرهیخته انقلاب اسلامی از شخصیت هایی بود که با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از سال 1341 بر اساس موازین علوم اسلامی از سوی امام راحل پایه گذاری شد و بر اساس همین علوم و معارف مقدس تاکنون موفقیت های چشمگیری به دست آمده است.

دری نجف آبادی گفت: دین مبین و فرهنگ اسلامی الگوها و اسوه های زیادی برای زندگی دارد که با اتکا بر آنها می توان مانع بروز بسیاری از چالش های فرهنگی در جامعه شد.

خطیب نماز جمعه اراک عنوان کرد: دشمنان مذهب مقدس تشیع سال ها بر علیه این مذهب و پیروانش تبلیغات منفی کردند اما شکل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق گام دوم انقلاب وظیفه حوزه و دانشگاه است

تحقق گام دوم انقلاب وظیفه حوزه و دانشگاه است