مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-18سياسي

هزینه های هنگفتی برای براندازی حجاب زن ایرانی می شود


چهل و سومین و چهل و چهارمین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 28 آذر و سه شنبه 30 آذر ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهل و سومین و چهل و چهارمین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 28 آذر و سه شنبه 30 آذر ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

طبق روال فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالش ها و مسائل جدی شبکه مسائل عفاف و حجاب مورد بررسی قرار می گیرد، این هفته نیز برنامه چراغ چالش جدیدی را مورد بررسی قرار داده که عبارت است از وضعیت رعایت عفاف و حجاب، امروز در کشور ما چگونه است؟ چالش این هفته با حضور میهمانان ارجمند مهسا تدین سعدی قاضی، استاد دانشگاه، مشاور قضایی دادگستری و دادیار خانواده و مهری طالبی دارستانی کارشناس زن و خانواده و دانشجوی دکترای مطالعات زنان، یکی از بانوان فعال کارهای جهادی و همچنین از فعالان حوزه ی فضای مجازی، خواهد بود.

تدین سعدی با اشاره به وضعیت فعلی عفاف و حجاب در کشور گفت: هر مسأله ای علاوه بر لایه بیرونی که عموماً همه افراد قادر به دیدن و درک آن هستند، لایه عمیق تر و پنهانی نیز دارد که هر کسی نمی تواند آن را درک کند و بفهمد.

در مسأله عفاف و حجاب و لزوم رعایت حد و حدود در روابط اجتماعی و یا حتی خانوادگی در میان زنان و مردان هم علت اهمیت و ضرورت درک و رعایت آن به دلیل وجود آثاری است که در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های هنگفتی برای براندازی حجاب زن ایرانی می شود

هزینه های هنگفتی برای براندازی حجاب زن ایرانی می شود