مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-18ورزشي

تشکیل بانک اطلاعاتی با محوریت نیازسنجی خدمات عمومی در شهرستان شیراز


رییس شورای اسلامی شهرستان شیرا گفت: نیاز است یک بانک اطلاعاتی در خصوص حوزه استحفاظی شهرستان شیراز با معرفی دقیق هر شهر، بخش و نیازهای هر یک از مناطق تهیه شود تا اقدامات لازم جهت رفع مشکلات با هماهنگی دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسائل و مشکلات شهرها و بخش های شهرستان شیراز در سومین جلسه شورای اسلامی شهرستان شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور محمدتقی تذروی، رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز برگزار شد، اعضای کمیسیون حقوقی، فرهنگی و ورزشی و کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهرستان شیراز معرفی شدند.

رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز به بررسی مسائل و مشکلات حوزه استحفاظی شهرستان شیراز پرداخت و بیان کرد: نیاز است تا یک بانک اطلاعاتی در خصوص حوزه استحفاظی شهرستان شیراز با معرفی دقیق هر شهر و بخش و نیازها و خدمات مورد نیاز هر یک از مناطق تهیه شود تا اقدامات لازم جهت رفع مشکلات با هماهنگی دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

برگزاری جلسات به صورت مداوم با اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز از موضوعاتی بود که تذروی بر آن تآکید کرد و ادامه داد: با توجه به جایگاه شورای شهرستان نیاز به حداقل بودجه ، جهت پیشبرد امور اداری و اقدامات اجرایی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بانک اطلاعاتی با محوریت نیازسنجی خدمات عمومی در شهرستان شیراز

تشکیل بانک اطلاعاتی با محوریت نیازسنجی خدمات عمومی در شهرستان شیراز