مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-18اجتماعي

آتش سوزی در 4 نقطه از پارک ملی گلستان/ تلفات جانوری نداشتیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از وقوع حریق در چهار نقطه از پارک ملی گلستان خبرداد و گفت: خوشبختانه تا این لحظه تلفات جانوری گزارش نشده است.

- اظهار کرد: حریق در پارک ملی گلستان از روز چهارشنبه شروع شده و با توجه به شرایط آب و هوا، کاهش شدید رطوبت، افزایش وزرش باد گرم تاکنون ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست گلستان افزود: گزارش اولین حریق در روز چهارشنبه و در منطقه دره شمالی پارک ملی گلستان ارسال و نیروهای محیط بان، همیاران، نیروهای محلی و مردم روستای تنگراه به محل اعزام شده و قبل از تاریک شدن هوا آتش اطفا شد.

کنعانی ادامه داد: برای جلوگیری از ادامه آتش سوزی صبح پنجشنبه 80 نفر نیروهای تازه نفس را به منطقه اعزام کردیم، دو دستگاه بالگرد هوا و فضای سپاه هم از تهران در فرودگاه کلاله مستقر شد ولی به دلیل اطفای حریق استفاده ای از آنها نشد.

وی افزود: پاکسازی حریق اول روز پنجشنبه تمام شد و مساحت هشت هکتار جنگل را درگیر کرد که عمدتاً کف سوزی جنگل و چوپ های خشک بوده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست گلستان تصریح کرد: حریق دوم ساعت 6 عصر روز پنجشنبه در منطقه قوچ چشمه به سمت پیله کوه گزارش شد و مهار آن تا نیمه شب به طول انجامید و در این حریق حدود یک هکتار از پارک ملی دچار خسارت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در 4 نقطه از پارک ملی گلستان/ تلفات جانوری نداشتیم

آتش سوزی در 4 نقطه از پارک ملی گلستان/ تلفات جانوری نداشتیم