مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-18فرهنگي

نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه شهید لندی چه گفت؟


بازیگر نوجوان فیلم سینمایی مرد نقره ای جایزه ویژه شهید لندی را دریافت کرد.

- نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه "شهید لندی" چه گفت؟ بازیگر نوجوان فیلم سینمایی "مرد نقره ای" جایزه ویژه شهید لندی را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با برگزاری مراسم اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، شامگاه 26 اذر ماه، نشان ویژه شهید علی لندی (نوجوان فداکار خوزستانی) و جایزه نقدی جشنواره، به امیرکیان عبدی بازیگر نوجوان فیلم سینمایی مرد نقره ای محمد حسین لطیفی اهدا شد.

این بازیگر نوجوان که با لباس منقش به تصویر شهید لندی در مراسم اختتامیه جشنواره حضور یافته بود، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امیدوارم بتوانم ذره ای از مرام، دینداری، میهن دوستی، شرافت و مردانگی علی لندی ها، حسین فهمیده ها، بهنام محمدی ها و تمام دانش آموزانی را که برای برافراشته شدن پرچم زیبا و مقدسمان اهدا کردند، در خودم تقویت کنم و با بازی در فیلم های قهرمانانه، یاد آنها را زنده نگه دارم.

محمد حسین لطیفی کارگردان فیلم سینمایی مرد نقره ای هم درباره زمان اکران عمومی و سراسری این فیلم سینمایی به ایسنا گفت: تلاش می کنیم اکران عمومی مرد نقره ای در سال جاری آغاز شود تا نوجوانان و خانواده هایشان پس از دو سال رکود سینما ها و دور افتادن از فضای هنری، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه شهید لندی چه گفت؟

نوجوان ایرانی پس از دریافت جایزه شهید لندی چه گفت؟