مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-18اقتصادي

بهره برداری مناسبی از معافیت های قانونی مالیاتی در آذربایجان شرقی انجام نشده است


در آذربایجان شرقی کمترین میزان بهره برداری از معافیت های قانونی مالیاتی را داشته ایم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: در آذربایجان شرقی کمترین میزان بهره برداری از معافیت های قانونی مالیاتی را داشته ایم.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات اعضای هیات های حل اختلاف مالیاتی با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی برگزار شد.

یونس ژائله در این جلسه با اشاره به نتایج پایش محیط کسب و کار استان گفت: واحدهای صنعتی که در این پایش شرکت کرده اند، شکایت بالایی از فشار مالیاتی داشته اند که باید به این دغدغه رسیدگی شود لذا با توجه به کاهش درآمدهای کشور، فشار مالیاتی جهت تامین درآمدها افزایش یافته است.

رییس اتاق تبریز ادامه داد: طی سال جاری در آذربایجان شرقی 110 درصد آنچه در بودجه پیش بینی شده بود، وصول شده که این میزان نشان از وصول 10 درصد بیشتر از رقم پیش بینی شده در بودجه است که در این بین واحدهای تولیدی فشار زیادی تحمل کرده و شکایت بالایی دارند.

وی، مشکلات ایجاد شده برای واحدهای تولیدی را موجب فرار سرمایه از استان دانسته و گفت: مشکلات مالیاتی را می توان یکی از این موضوعات دانست که متاسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری مناسبی از معافیت های قانونی مالیاتی در آذربایجان شرقی انجام نشده است

بهره برداری مناسبی از معافیت های قانونی مالیاتی در آذربایجان شرقی انجام نشده است