مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-18فرهنگي

شخصیت های فیلم های مرد عنکبوتی را بشناسید


سری فیلم های مرد عنکبوتی از ابتدا مخاطبان خاص خود را داشته است که بد نیست نگاهی به شخصیت های این فیلم بیندازیم.

- جی پلاس ، تا کنون، سه فیلم لایو اکشن از فرنچایز مرد عنکبوتی با بازی توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند ساخته شده است یعنی برخی از شخصیت های نمادین این فیلم ها توسط چندین بازیگر در طول سال ها بازی شده اند.

دنیای چندگانه مردعنکبوتی در حال پیچیده تر شدن است.

با تکرار های بسیار زیاد داستان مرد عنکبوتی، نسخه های متعددی از شخصیت های مختلف در فرنچایز های مختلف این فیلم نیز وجود داشته است، از جمله گرین گابلین، گوئن استیسی و البته خود مرد عنکبوتی.

از آنجایی که فیلم بعدی یعنی مرد عنکبوتی: راهه به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) به طور بالقوه برخی از این شخصیت ها را در چند جهان گرد هم می آورد، نگاهی به گذشته بیندازید که شخصیت هایی که در طول سال ها توسط چندین بازیگر نقش آفرینی شده اند.

پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی نقش اصلی ابرقهرمان را توبی مگوایر در سه گانه فیلم های سام ریمی از سال 2002 تا 2007 بازی کرد و پس از آن اندرو گارفیلد در دو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز (The Amazing Spider-Man) مارک وب در سال های 2012 و 2014 نقش آن را بازی کرد.

تام هالند در سال 2016 با حضورش در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، این شخصیت را بر عهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت های فیلم های مرد عنکبوتی را بشناسید

شخصیت های فیلم های مرد عنکبوتی را بشناسید