مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-18فرهنگي

انتقاد کتایون ریاحی از سانسور فیلم ها


کتایون ریاحی که پس از بازی در سریال ماندگار «یوسف پیامبر(ع)» ـ از ساخته های زنده یاد فرج الله سلحشور ـ سال هاست که بنا به تمایل شخصی، از فضای تصویر دور بوده، - جی پلاس ، کتایون ریاحی در عین اینکه از شناخته شدن شخصیت زلیخا توسط چهار میلیارد از مردم جهان (بر اساس آنچه به وی اعلام شده)، خوشحال است اما تاکید می کند که هیچ شور و شفعی نمی تواند جایگزینی باشد برای اینکه مردمش هنوز او را به یاد می آوردند و از این شخصیت، به عنوان نقشی ماندگار در سینما و تلویزیون ایران یاد می کنند.

ایسنا نوشت؛ این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، در ادامه صحبت هایش درباره تجربه ایفای نقش در سریال یوسف پیامبر (ع) ، خاطرنشان کرد: من با زلیخا تجربه زیادی را کسب کردم.

از او بسیار آموختم و در چهار سالی که سریال ساخته می شد، در محیط امنی که قرار داشتم، دوران خاصی را تجربه کردم.

درباره شخصیت زلیخا پژوهش هایی را داشتم و به خدا بیامرز آقای فرج الله سلحشور هم پیشنهاد می کردم اما از آنجا که ایشان سالها برای نگارش فیلمنامه پژوهش داشتند، ترجیح می دادند که کار، تغییر چندانی نداشته باشد.

او درباره اینکه پس از سریال یوسف پیامبر (ع) بازی نکرده است، در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت های اجتماعی اش در حوزه کمک به کودکان ناشنوا، خاطرنشان کرد: درست می فرمایید؛ مهمترین و آخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کتایون ریاحی از سانسور فیلم ها

انتقاد کتایون ریاحی از سانسور فیلم ها