مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-18ورزشي

تیم ملی بسکتبال و معضلی به نام پشتوانه!


با توجه به بالا رفتن سن ستاره های تیم ملی بسکتبال، برای بسیاری از هواداران این رشته سوال است که آیا باید به استفاده از این نفرات ادامه داد یا خیر؟ پرسشی که کارشناسان بسکتبال به آن پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از بازی های المپیک 2020 توکیو و با روی کار آمدن کادر فنی جدید تیم ملی بسکتبال، اکنون شاهد بازگشت ستاره های قدیمی به ترکیب تیم ملی هستیم که باعث شد بسیاری از جامعه ورزش به این موضوع فکر کنند که آیا زمان آن نرسیده تا نسل جدیدی وارد این رشته شوند؟ با اتمام بازی های المپیک 2020 توکیو، نفراتی چون صمد نیکخواه بهرامی در مصاحبه های خود خداحافظی نصفه و نیمه ای از بازی های ملی داشتند که باعث شد بسیاری از اهالی بسکتبال نگران آینده تیم ملی باشند.

موضوعی که البته بعدها توسط کاپیتان صمد و سرمربی فعلی تیم ملی مصطفی تکذیب و مشخص شد نیکخواه بهرامی فعلا از دنیای بازی های ملی کناره گیری نکرده است.

البته با وجود تکذیب خداحافظی صمد، همچنان نبود نسل جایگزین برای ستاره های فعلی موضوعی است که نگرانی های زیادی را برای اهالی بسکتبال ایجاد می کند.

مساله ای که با بازگشت مهدی کامرانی به تیم ملی و بهبود عملکرد ملی پوشان در انتخابی جام جهانی، رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بسکتبال و معضلی به نام پشتوانه!

تیم ملی بسکتبال و معضلی به نام پشتوانه!