مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-18فرهنگي

شناسایی و نقد استعدادهای هنری دانش آموزان


برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند حرکت های نوین هستیم لذا «هنر» یکی از مهمترین و رساترین ابزارها برای انتقال پیام های تربیتی است.

- وزیر آموزش و پرورش گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند حرکت های نوین هستیم لذا هنر یکی از مهمترین و رساترین ابزارها برای انتقال پیام های تربیتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در آیین اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در سینما فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و دانش آموزان شهید به ویژه شهدایی همانند شهید لندی که آگاهانه جان خود را در مسیر آرمان های نظام جمهوری اسلامی نثار کردند، اظهار کرد: برای رسیدن به تمدن اسلامی نیازمند حرکت های نوین هستیم لذا هنر یکی از مهم ترین و رساترین ابزار برای انتقال پیام تربیت است.

وی افزود: هنر را می توان به عنوان تصویری از عالم معنا ترسیم کرد، چنان که حضرت امام(ره) هنر را دمیدن روح تعهد در کالبد انسان ها ترسیم کرده اند، جشنواره فیلم رشد نیز رابطه بین هنر و تربیت است و این رابطه دیرینه ترین رابطه و در دنیا ثبت شده است.

نوری تصریح کرد: هنر در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی افراد و به ویژه در نظام تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای دارد همچنین سواد هنری در برنامه درسی آورده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و نقد استعدادهای هنری دانش آموزان

شناسایی و نقد استعدادهای هنری دانش آموزان