مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-18اجتماعي

وضعیت شهر اهواز پس از بارندگی ها


با توجه به بارش ها در اهواز، سطح آب در ایستگاه های پمپاژ فاضلاب پایین است و آبگرفتگی خاصی که باعث رنجش شهروندان شود تا کنون گزارش نشده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر آبفا اهواز گفت: با توجه به بارش ها در اهواز، سطح آب در ایستگاه های پمپاژ فاضلاب پایین است و آبگرفتگی خاصی که باعث رنجش شهروندان شود تا کنون گزارش نشده است.

سعید دشتی زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فاضلاب و آبگرفتگی معابر در اهواز با توجه به بارش ها اظهار کرد: با توجه به آمادگی ای که در خصوص تجهیزات پمپ ها و تعمیرات تابلوهای برق ایستگاه های پمپاژ فاضلاب در شهر اهواز و پیگیری های صورت گرفته توسط آبفا اهواز و پرسنل این شرکت و استانداری خوزستان به وجود آمد، تا کنون مشکلی مبنی بر آبگرفتگی معابر و پس زدگی فاضلاب در اهواز وجود نداشته است.

وی افزود: سطح آب در ایستگاه های پمپاژ فاضلاب پایین است و آبگرفتگی خاصی که باعث رنجش شهروندان شود تا کنون گزارش نشده است.

مدیر آبفا اهواز با بیان اینکه آمادگی آبفا با ادامه یافتن بارش ها حفظ خواهد شد، گفت:علاوه بر اینکه تمامی پمپ های ایستگاه های پمپاژ فاضلاب تکمیل شده است، 45 دستگاه آماده به کار به صورت رزرو نیز در نظر گرفته ایم تا در صورت بروز نقص فنی برای هر یک از این الکتروموتورها، بتوانیم جایگزین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شهر اهواز پس از بارندگی ها

وضعیت شهر اهواز پس از بارندگی ها