مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-18پزشكي

روایت خدمت به مردم در آخرین روزهای زندگی و درگیری با کرونا


آخرین روزهای شهریور سال 1366 بود که پنجمین فرزند خانواده دختری زیبا درکلان شهر تهران به دنیا آمد.

پدر و مادر اسمش را منصوره گذاشتند و این دختر شد انیس و مونس پدر و مادر اما ویروس منحوس کرونا امانش نداد و در سن 33 سالگی به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آخرین روزهای شهریور سال 1366 بود که پنجمین فرزند به دلیل ابتلا به این ویروس منحوس در سن 33 سالگی به شهادت رسید و اینگونه بود که شهیده منصوره حسینی اولین شهیده سلامت خراسان جنوبی شد.

  خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی برای آشنایی بیشتر با زندگی این شهیده گفت وگویی با بردارش انجام داده که متن گفت وگو بدین سرح است.

از تولد در تهران تا شهادت در مهمویی امیر حسینی برادر شهیده منصوره حسینی از شهدای سلامت خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: خواهر بزرگوارم در سال 1366 در تهران به دنیا آمد و بنا بردلایلی خانواده من سال 1372 از تهران به بیرجند آمدند.

  وی با بیان اینکه خواهرم فرزند پنجم خانواده بود، افزود: خانواده تا سال 1382 در بیرجند ساکن بودند و خواهرم نیز در این مدت تحصیلاتش را در بیرجند آغاز و ادامه داد.

  برادر شهیده سلامت خراسان جنوبی بیان داشت: بعد از سال 82 خانواده ما به دلیل بیماری پدرم جهت ادامه زندگی به روستای مهمویی که زادگاه پدری بود رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خدمت به مردم در آخرین روزهای زندگی و درگیری با کرونا

روایت خدمت به مردم در آخرین روزهای زندگی و درگیری با کرونا