مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-18سياسي

اساس پیشرفت کشور توجه به رشته های علوم پایه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تدوین برنامه چهار ساله معاونت ها و دانشکده ها خبر داد و گفت: علوم پایه باید جزیی از پیشرفت بالینی در دانشگاه ها باشد و کنار آن ها قرار گیرد، - مراکز پژوهشی را حتماً ملزم می کنم به روش درستی که اساتید علوم پایه مطرح کنند از آنها استفاده کنند؛ علوم پایه باید در امور بالینی دخالت داشته باشند و بودجه لازم نیز به آنها اختصاص داده می شود، چرا که علوم پایه اساس پیشرفت کشور است و باید به آن نگاه ویژه کرد و جدی گرفت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با رییس و اساتید علوم پایه دانشکده پزشکی بر ضرورت تداوم برگزاری جلسات هم اندیشی بیشتر و بارش افکار علوم پایه تاکید کرد و گفت: در دنیایی که در آن زندگی می کنیم دنیای دینامیک dynamic و علم هم دینامیک است.

ما باید بتوانیم هنر داشته باشیم که خودمان را با امکاناتی که داریم، تطبیق دهیم قطعاً باید امکانات را هم به درستی بشناسیم.

وی افزود: نکته دوم این است که بین علوم پایه و آن چیزی که در دنیا است و آن چیزی که ما داریم سخن زیادی وجود دارد و شکی هم وجود ندارد این که چگونه باید آن را به جریان انداخت؛ این فرآیند نیازمند مداخله و دقت است که صاحبان اهل علم و درایت در این جلسه حضور دارند، شما باید به ما پیشنهاد دهید و ما به شما کمک میکنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس پیشرفت کشور توجه به رشته های علوم پایه است

اساس پیشرفت کشور توجه به رشته های علوم پایه است