مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-18بين الملل

تشکر پادشاه مراکش بابت حمایت کشورهای عربی از رباط در مناقشه صحرای غربی


پادشاه مراکش در پیام هایی به رهبران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از آنها به دلیل حمایت از رباط در مناقشه منطقه صحرا تشکر و قدردانی کرد.

- پادشاه مراکش در پیام هایی به رهبران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از آنها به دلیل حمایت از رباط در مناقشه منطقه صحرا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد ششم، پادشاه مراکش در پیام های به پادشاه و ولیعهد عربستان، رییس امارات، امیر قطر، امیر کویت، پادشاه بحرین و سلطان عمان از حمایت این کشورها از رباط در مناقشه صحرای مراکش قدردانی کرده و بر تعهد کشورش به دفاع از امنیت و ثبات کشورهای مذکور تاکید کرد.

در این نامه آمده است: حمایت صریح و قوی از مراکشی بودن صحرا که در جلسه شورای عالی شورای همکاری خلیج (فارس) در چهل و دومین نشست آن در ریاض ابراز کردید، بیشترین تأثیر را بر من گذاشت و تشکر و قدردانی خود را از این موضع ابراز می کنم.

پادشاه مراکش همچنین تاکید کرد که موضع کشورهای حاشیه خلیج فارس، اشتیاق مراکش و تعهد دائمی و مطلق این کشور برای دفاع از امنیت این کشورها و همچنین تقویت مشارکت استراتژیک در سطح منطقه ای یا بین المللی را بیشتر می کند.

شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس سه شنبه گذشته در جریان نشست خود در ریاض، بر مواضع و تصمیمات ثابت خود در حمایت از مراکشی بودن صحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر پادشاه مراکش بابت حمایت کشورهای عربی از رباط در مناقشه صحرای غربی

تشکر پادشاه مراکش بابت حمایت کشورهای عربی از رباط در مناقشه صحرای غربی