مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-18اقتصادي

مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد در ادامه سفر یک روزه هیئت دولت به استان یزد، در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز گفت: - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت توسعه صادرات محصولات کشاورزی، گفت: مرز جایگزین برای صادرات به روسیه پیش بینی شد و در این رابطه مذاکراتی نیز انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد در ادامه سفر یک روزه هیئت دولت به استان یزد، در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در حوزه کشاورزی، توسعه صادرات محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه کشور هدف در زمان سفارش محصول باید استاندارد های خود را به کشور مبدا اعلام کند و این قاعده کار تجاری است، افزود: در توسعه صادرات، رعایت استاندارد های بازار های هدف بسیار مهم است و طبیعتاً در این مسیر مذاکراتی با کشور های همسایه انجام داده ایم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مشکلاتی که اخیراً در برخی از محصولات صادراتی به وجود آمد، مربوط به عدم ثبت آفت کش های مصرفی که کم خطر هم بودند، در کشور هدف بود که با مذاکرات انجام شده مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

ساداتی نژاد در رابطه با مشکلات موجود در ترانزیت محصولات کشاورزی از مرز آذربایجان خاطرنشان کرد: برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه، مسیر های هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه