مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-18سياسي

طرح انتقال آب بن-بروجن بازمهندسی شود/ مخالف ردیف بودجه طرح نیستیم


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان توقف اجرای طرح انتقال آب بن بروجن از حوضه زاینده رود را مطرح می کنند و این طرح می تواند ازسرچشمه های کارون بازمهندسی شود.

- درباره موضع نمایندگان اصفهان نسبت به پیش بینی اعتبار در لایحه بودجه 1401 دولت برای تکمیل پروژه انتقال آب از زاینده رود به بن- بروجن و در عین حال اختصاص نیافتن بودجه برای طرح احیای حوضه زاینده رود، اظهار داشت: انتظار داریم رویکرد حل مسئله حوضه آبریز زاینده رود را در همه حرکت ها و اقدامات دولت شاهد باشیم.

او با بیان اینکه اکنون نظام برنامه و بودجه ریزی ما، غیر منسجم است و پراکنده کاری هایی در ساختار دولتی مشاهده می شود، اضافه کرد: رویکرد جدید وزارت نیرو و ریاست جمهوری به همه ارکان و لایه های حکمرانی منتقل نشده است.

در حالیکه دولت سیزدهم در چهارماه گذشته جدی به موضوع زاینده رود ورود کرده و مسائل آن را در نهاد ریاست جمهوری، وزارت نیرو، سازمان محیط زیست و مرکز بررسی های استراتژیک دولت به خوبی شناسایی کردند اما هنوز به راهکار نرسیدند؛ البته نباید توقع داشت که در مدت سه- چهار ماه نیز همه راه های نرفته و کارهای بر زمین مانده را، انجام دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه آبرسانی بن- بروجن، انتقال آب بین حوضه ای است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب بن-بروجن بازمهندسی شود/ مخالف ردیف بودجه طرح نیستیم

طرح انتقال آب بن-بروجن بازمهندسی شود/ مخالف ردیف بودجه طرح نیستیم