مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-18سياسي

کمیسیون آموزش بدنبال ساماندهی قراردادهای معلمان فعال از 1391 تا کنون است


با طرح ساماندهی نیروی انسانی تمامی قراردادهای معلمان ساماندهی شده و شفافیت لازم ایجاد خواهد شد؛ مجلس بنا دارد با ایجاد هماهنگی لازم یک نوع قرارداد در این باره وجود داشته باشد.

- سید محمد مولوی نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تعیین تکلیف و استخدام لازم ایجاد خواهد شد؛ مجلس بنا دارد با ایجاد هماهنگی لازم یک نوع قرارداد در این باره وجود داشته باشد.

مولوی افزود: پیشنهاد کمیسیون آموزش در این باره آن است معلمانی که سال ها با انواع و اقسام قراردادها در مدارس خدمت کرده اند امتیازی برای آنها در نظر گرفته شده و آزمونی از آنها اخذ شود و در صورت قبولی جذب آموزش و پرورش شوند و آن دست از معلمانی که نمی توانند نمره قبولی کسب کنند پیشنهاد کرده ایم که در جایگاه های مختلف در مدارس نظیر متصدی آزمایشگاه، متصدی کارگاه، مربی بهداشت، مشاور و .

و براساس مدارک تحصیلی و تجارب شان جذب و به کارگیری شوند که البته باید هماهنگی لازم بین سازمان امور اداری و استخدامی و آموزش و پرورش صورت گیرد تا هم نیازهای مدارس برطرف شود و هم نیروی انسانی این وزارتخانه ساماندهی شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون آموزش بدنبال ساماندهی قراردادهای معلمان فعال از 1391 تا کنون است

کمیسیون آموزش بدنبال ساماندهی قراردادهای معلمان فعال از 1391 تا کنون است