مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-18فرهنگي

اجرای سه اثر نمایشی جدید در مجموعه تئاتر شهر


سه اثر نمایشی جدید در حالی از این هفته اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند که 2 نمایش «بابا آدم» و «بیماری خانواده میم» بیست و پنجم آذر به اجرای خود پایان دادند.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، لیلیت ، احتمالات و تا اشکستان عنوان سه اثر نمایشی جدید هستند که طی هفته جاری به ترتیب در تالارهای سایه، چهارسو و اصلی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار خواهند گرفت.

این در حالی است که 2 نمایش بابا آدم به کارگردانی لیلی عاج در تالار چهارسو و بیماری خانواده میم به کارگردانی سروش طاهری در تالار سایه روز پنجشنبه بیست و پنجم آذرماه به اجرای خود پایان دادند.

دور اول نمایش بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه هم روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه به احترام فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) به پایان رسید و این نمایش تا روز نوزدهم دی ماه در تالار اصلی تئاتر شهر اجرایی ندارد.

تا اشکستان و یک روایت مذهبی متفاوت در تالار اصلی تا اشکستان عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی حمید حرا و همراهی گروه هنری سایه است که از روز چهارشنبه اول دی ماه همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تالار اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه اثر نمایشی جدید در مجموعه تئاتر شهر

اجرای سه اثر نمایشی جدید در مجموعه تئاتر شهر