مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-18سياسي

تجلیل از 6 چهره قرآنی در نوزدهمین همایش «عمری با قرآن»


فرهنگ سرای قرآن نوزدهمین دوره همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با عنوان «عمری با قرآن» را جمعه 26 آذرماه با تجلیل از 6 چهره قرآنی در پردیس سینمایی ملت برگزار کرد.

- فرهنگ سرای قرآن نوزدهمین دوره همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با عنوان عمری با قرآن را جمعه 26 آذرماه با تجلیل از 6 چهره قرآنی در پردیس سینمایی ملت برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوزدهمین دوره همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با عنوان عمری با قرآن جمعه 26 آذرماه به همت فرهنگ سرای قرآن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم امرودی رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری، مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن بیادی و جمعی از چهره های قرآنی در این مراسم حضور داشتند.

رحیم خاکی رییس فرهنگ سرای قرآن در ابتدای این مراسم با خیر مقدم به حاضران گفت: این برنامه با توجه به محدودیت هایی که در پی شیوع کرونا ایجاد شد، چندین بار برنامه ریزی و سپس لغو شد و حالا خوشبختانه با کاهش موج بیماری، توانستیم آن را برگزار کنیم.

در این دوره از سازمان ها و نهادهای قرآنی کشور استعلام شد تا افرادی را معرفی کنند و در نهایت در خدمت این چهره های پیشکسوت قرآنی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 6 چهره قرآنی در نوزدهمین همایش «عمری با قرآن»

تجلیل از 6 چهره قرآنی در نوزدهمین همایش «عمری با قرآن»