مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-18اقتصادي

آخرین خبر از بهینه سازی موتورخانه ها


بر اساس آخرین آمار تاکنون 3082 مشترک معادل 11 هزارو 359 واحد موتورخانه براساس متراژ زیربنا بهینه شده است و 14 هزار و 846 مشترک در سامانه ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهر ماه سال گذشته از طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری رونمایی و قرار شد با اختصاص و پرداخت هزینه های لازم توسط شرکت ملی گاز ایران، سیستم موتورخانه مشترکان از طریق سرویس و تنظیم مشعل، عایق کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضدرسوب مغناطیسی ارزیابی، اصلاح و بهینه سازی شود.

اما آنطور که انتظار می رفت این طرح پیش نرفته است، محمد عسگری - سخنگوی شرکت ملی گاز در این باره به ایسنا گفت: تاکنون 154 میلیارد ریال هزینه شده است و هزینه کرد نهایی بستگی به تعداد ثبت نام مشترکان واجد شرایط و اجرا دارد که قابل پیش بینی نیست.

وی با بیان اینکه راستی آزمایی دیگر مشترکان ثبت نام شده نیز در حال انجام است، اظهار کرد: وی تأکید کرد به دلیل اینکه این طرح به طور رایگان از طریق شرکت های گاز استانی اجرایی می شود هم نیاز به طرح تشویقی دیگری نیست که با اجرای آن حدود 5 تا 10 درصد کاهش مصرف گاز برای هر واحد موتورخانه پیش بینی می شود، البته صرفه جویی کلی با اجرای آن پس از اجرای کار، از طریق شرکت های گاز استانی بررسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از بهینه سازی موتورخانه ها

آخرین خبر از بهینه سازی موتورخانه ها