مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-18سياسي

سگ کشی در سایت شهرداری بندرعباس رخ نداده است


معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس فیلم منتشره در فضای مجازی از سگ کشی و رفتار نامناسب با حیوانات در سایت نگهداری حیوانات شهرداری را رد کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل موحدی نژاد صبح امروز اظهار کرد: فیلم منتشر شده در فضای مجازی منتسب به مرکز ساماندهی حیوانات بلاصاحب شهرداری بندرعباس در تل سیاه متعلق به این مکان نیست و اطلاعات ارائه شده پیرامون این مرکز غیر واقعی است و کاملا تکذیب می شود.

وی افزود: این فیلم متعلق به مرکز ساماندهی حیوانات بلا صاحب شهرداری بندرعباس در تل سیاه نمی باشد و در جهت تحریک افکار عمومی و سیاه نمایی پیرامون این مرکز منتشر شده است.

  معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پس از انتشار این فیلم با دستور فوری و با همراهی شهردار بندرعباس و مدیر سازمان پسماند از این سایت بازدید به عمل آمد و شهردار از نزدیک وضعیت سایت را بررسی کردند و هیچ مسأله و مشکلی، جان حیوانات را تهدید نمی کند و به طور کامل و روزانه به آنها رسیدگی می شود.

  موحدی نژاد عنوان کرد: غذای سگ ها و سایر حیوانات توسط شهرداری و انجمن های حامی و فعال در حوزه حمایت از حیوانات تامین می شود و هیچ کمبودی پیرامون این مسأله وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ کشی در سایت شهرداری بندرعباس رخ نداده است

سگ کشی در سایت شهرداری بندرعباس رخ نداده است