مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-18اقتصادي

عمر ناوگان راهداری 24 سال است/تردد 65 هزار کامیون و اتوبوس در مرز بیله سوار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عمر ناوگان راهداری استان اردبیل با 24 سال فرسوده است و در بودجه سال آینده تلاش بر نوسازی این ناوگان است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عمر ناوگان راهداری استان اردبیل با 24 سال فرسوده است و در بودجه سال آینده تلاش بر نوسازی این ناوگان است.

کلیم الله وثوقی در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از چالش های اساسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کمبود منابع مالی است که به شدت اجرای طرح های نیمه تمام و زیربنایی را در این حوزه با تأخیر و تعلل روبه رو کرده است.

وی کل راه های استان را 6 هزار و 700 کیلومتر و ارزش این راه ها را 25 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در بحث نگهداری راه ها باید 2 تا 6 درصد ارزش راه ها صرف امر نگهداری آنها شود که متأسفانه این کار نادیده گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل کمبود نیروی انسانی و بالا بودن امر ناوگان راهداری را از دیگر چالش ها و نگرانی ها برشمرد و تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا ارتقا آسفالت ریزی را در راه های استان از 53 درصد موجود به 70 درصد برسانیم.

وثوقی افزود: در این زمینه هر چند 2 درصد از میانگین کشوری فعالیت راهداری و آسفالت ریزی ما بالاتر است اما همچنان به تناسب ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر ناوگان راهداری 24 سال است/تردد 65 هزار کامیون و اتوبوس در مرز بیله سوار

عمر ناوگان راهداری 24 سال است/تردد 65 هزار کامیون و اتوبوس در مرز بیله سوار