مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-18ورزشي

از تاکید بر حل مشکل آب تا انتقاد از تعطیلی واحدهای تولیدی


رییس دولت سیزدهم، استان یزد را به عنوان مقصد دوازدهمین سفر استانی خود انتخاب کرد.

بازدید از پروژه های استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، - رییس دولت سیزدهم، استان یزد را به عنوان مقصد دوازدهمین سفر استانی خود انتخاب کرد.

بازدید از پروژه های استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر سید ابراهیم رییسی به استان یزد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی رییس قوه مجریه صبح جمعه 26 آذر 1400 در از رسانه ها خواست تا اجرای مصوبات سفر استانی را پیگیری کنند.

اقدامات وزرا در یزد در این سفر سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های یزد و اشکذر، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های ابرکوه و مهریز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های خاتم و مروست، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهرستان های بافق و بهاباد، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان میبد، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در شهرستان تفت و سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان اردکان حضور یافته و مشکلات این شهرستان ها را از نزدیک ارزیابی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید بر حل مشکل آب تا انتقاد از تعطیلی واحدهای تولیدی

از تاکید بر حل مشکل آب تا انتقاد از تعطیلی واحدهای تولیدی