مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-18سياسي

رشد 2 برابری ارزش سهام قنقش


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسؤولان شرکت قند نقش جهان اعلام کردند با وجود موانع مختلف از جمله سود و دیرکرد وام هایی که در گذشته اخذ شده، - علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازدید شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به اتفاق جمعی از اعضای شورا از شرکت قند نقش جهان اظهار کرد: در این بازدید آخرین وضعیت مالی و تولیدی این شرکت بررسی شد.

وی افزود: طبق گفته مدیرعامل این شرکت ظرفیت فعال شرکت یک سوم ظرفیت واقعی است که در صورت تعمیر و به روز رسانی خطt امکان 3 برابر شدن ظرفیت آن وجود دارد.

صالحی تصریح کرد: مسؤولان شرکت اعلام کردند با وجود موانع مختلف از جمله سود و دیرکرد وام هایی که در گذشته اخذ شده، وضعیت شرکت نسبت به سال گذشته بهبود یافته و صورت های مالی نیمه اول سال جاری حکایت از سودده شدن قند نقش جهان دارد، این در حالی است که شرکت سال گذشته زیان ده بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به این که سازمان بورس، شرکت ها را مکلف به اعلام اطلاعات مربوط به زمین و ساختمان هایشان کرد، قند نقش جهان 31 شهریورماه سال جاری گزارش مربوطه را روی سایت کدال بارگذاری کرده و این گزارش نشان می دهد قند نقش جهان مالکیت بیش از یک میلیون متر مربع زمین را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری ارزش سهام قنقش

رشد 2 برابری ارزش سهام قنقش