مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 22:302021-12-17بين الملل

روستاییان سوری مانع عبور کاروان نظامی آمریکا شدند


منابع خبری سوری جمعه شب گزارش دادند که ساکنان دو روستای شمال شرق سوریه مانع از عبور کاروان لجستیکی و تجهیزات نظامی آمریکاییان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه ”سانا“؛ اهالی روستای تل الذهب در شمال الحسکه در برابر یک کاروان زرهی آمریکایی شدند.

به گفته منابع محلی سوری، ساکنان روستای مذکور اجازه ندادند این کاروان آمریکایی از این روستا عبور کند و با آن مقابله و آن را مجبور کردند که عقب نشینی کند.

روستای الصالحیه نیز از عبور یک کاروان دیگر که متعلق به آمریکا بود، جلوگیری کردند.

این کاروان متشکل از پنج خودروی زرهی بوده که نیرو های سوریه دموکراتیک ”قسد“ نیز آن ها را همراهی می کرد، به دنبال عبور از یک ایست وبازرسی در روستای الصالحیه به سوی جاده عمومی و حرکت به سوی القامشلی بودند که اهالی روستا آن ها را وادار به برگشت کردند.

این اقدام ساکنان مناطق شرقی سوریه پس از آن صورت می گیرد که 20 آذرماه ساکنان روستا های شرق سوریه مانع از عبور کاروان لجستیکی و تجهیزات نظامی آمریکاییان شده بودند.

با شکست گروه تروریستی داعش به عنوان بازوی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال 1396، تروریست های آمریکایی مستقیما جایگزین این گروهک شدند و دقیقا از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه و ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان سوری مانع عبور کاروان نظامی آمریکا شدند

روستاییان سوری مانع عبور کاروان نظامی آمریکا شدند