مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-17فرهنگي

کتایون ریاحی: از «زلیخا» بسیار آموختم


کتایون ریاحی که پس از بازی در سریال ماندگار «یوسف پیامبر(ع)» ـ از ساخته های زنده یاد فرج الله سلحشور ـ سال هاست که بنا به تمایل شخصی، از فضای تصویر دور بوده، - کتایون ریاحی که پس از بازی در سریال ماندگار یوسف پیامبر(ع) ـ از ساخته های زنده یاد فرج الله سلحشور ـ سال هاست که بنا به تمایل شخصی، از فضای تصویر دور بوده، می گوید که از شخصیت زلیخا بسیار آموخته است.

ریاحی خوشحال است، زلیخایی که او در دهه 80 بازی کرده را امروز بسیاری از مردم جهان می شناسند و تاکید می کند که اگر شرایط درست و فیلمنامه خوبی به او پیشنهاد شود باز هم کار خواهد کرد و البته در ادامه ی این جمله، با صدایی آرام اضافه می کند، اما متاسفانه شرایط، روز به روز سخت تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتایون ریاحی در عین اینکه از شناخته شدن شخصیت زلیخا توسط چهار میلیارد از مردم جهان (بر اساس آنچه به وی اعلام شده)، خوشحال است اما تاکید می کند که هیچ شور و شفعی به اندازه اینکه مردمش هنوز او را به یاد می آوردند و از این شخصیت، به عنوان نقشی ماندگار در سینما و تلویزیون ایران یاد می کنند، نمی تواند جایگزین شود.

این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که با برنامه پرانتز باز رادیو نمایش گفت وگو می کرد، در ادامه صحبت هایش درباره تجربه ایفای نقش در سریال یوسف پیامبر (ع) ، خاطرنشان کرد: من با زل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتایون ریاحی: از «زلیخا» بسیار آموختم

کتایون ریاحی: از «زلیخا» بسیار آموختم