مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-17بين الملل

اعلام برنامه های انتخاباتی حزب الله لبنان


شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان جمعه شب در خصوص انتخابات پارلمانی آینده کشورش گفت: ما با تداوم مقاومت، طرح آزادسازی و حمایت در برابر تعدی اسراییل و مقابله با فساد و مفسدان وارد صحنه انتخابات خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری النشره لبنان، وی در تشریح شعار حزب الله برای ورود به این انتخابات گفت: تلاش می کنیم که قوی ظاهر شویم و تا جایی که امکان دارد، نماینده مردم لبنان باشیم، اما در پایان این ملت است که سخن می گوید و ما آن را می پذیریم.

وی ادامه داد: ما با دو شعار وارد انتخابات پارلمانی خواهیم شد شعار نخست، تداوم مقاومت، طرح آزادسازی و دفاع از لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی است.

وی شعار دوم حزب الله برای ورود به صحنه انتخابات را خدمت به مردم لبنان از طریق برنامه اقتصادی و اجتماعی کامل که هدف آن، ساخت لبنان قدرتمند و مقابله با فساد و مفسدان است، دانست.

شیخ قاسم به مشکلات کنونی لبنان اشاره کرد و گفت: امروزه لبنانی ها در شرایط سخت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، مالی، معیشتی و فرهنگی به سر می برند و ما باید از هرج و مرج رهایی یابیم و درصدد حل این مشکلات باشیم.

وی به نبرد های انتخاباتی پارلمانی لبنان اشاره کرد و ضمن دشوار خواندن آن گفت: طرف مقابل حزب الله، با حمایت بین المللی و پول های آمریکا و کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های انتخاباتی حزب الله لبنان

اعلام برنامه های انتخاباتی حزب الله لبنان