مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 18:352021-12-17سياسي

حوزه انتخابیه مهریز مصداق واقعی توسعه نامتوازن است


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به گستردگی و محرومیت حوزه انتخابیه مهریز گفت: این حوزه مصداق واقعی توسعه نامتوازن است.

- ، محمدرضا صباغیان، عصر جمعه در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور رییس جمهور اظهار داشت: استان یزد دارای توسعه نامتوازن بوده است که باعث شده برخی مناطق این استان رشد داشته و برخی دیگر همچنان محروم باشند.

وی با اشاره به نبود پزشک متخصص در شهرستان بهاباد تصریح کرد: در این شهرستان با جمعیت 25 هزار نفر اما همچنان فاقد یک پزشک متخصص است که باعث شده مشکلات عدیده ای در این شهرستان به وجود آید و حتی متاسفانه برخی از پزشکان که با سهمیه برای این شهرستانها انتخاب شده اند اما با رایزنی در حال تلاش برای انتقال به مرکز استان هستند که لازم است برای توسعه اینگونه مناطق وبرطرف شدن مشکلات آن تدبیری اندیشیده شود.

صباغیان در همین زمینه یکی دیگر از نمونه های توسعه نامتوازن استان یزد را سهمیه 6 شهرستان استان با یک نماینده و در نقطه مقابل یک شهرستان و یک نماینده ذکر کرد و افزود: مشکلاتی که در حال حاضر در سطح کشور وجود دارد مانند بورس و تورم، قاچاق کالا و… که میراث دولت گذشته است چرا باید با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی باید همچنان وجود داشته باشد و بهانه های غیر واقعی برای مردم غیر قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه انتخابیه مهریز مصداق واقعی توسعه نامتوازن است

حوزه انتخابیه مهریز مصداق واقعی توسعه نامتوازن است