مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-17ورزشي

دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال


تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و باشگاه 74 کرمانشاه با درخشش در مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور، به عنوان تیم های صدرنشین گروه های خود به جمع هشت تیم برتر مرحله بعدی راه پیدا کردند.

- رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور درحالی با حضور 20 تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی از 22 آذر به شکل متمرکز برگزار شد که تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گروه الف با تیم های پرواز اصفهان، هیات میناب، هیات بانه و فراز بام خاییز دهدشت و تیم باشگاه 74 نیز در گروه ب با تیم های ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق یزد و هیات خرم آباد هم گروه بود.

زاگرس اسلام آباد؛ باتجربه ی مقتدر در رقابت های گروه الف که به میزبانی اصفهان برگزار شد، تیم زاگرس اسلام آباد غرب در گام نخست برابر تیم پرواز اصفهان به تساوی دست یافت، اما در ادامه توانست با عملکردی درخشان با پیروزی از سد تیم های هیات میناب، هیات بانه و فراز بام خاییز دهدشت عبور کند تا به عنوان تیم صدرنشین به جمع هشت تیم برتر مرحله بعد رقابت ها صعود کند.

علیرضا بکماز سرمربی این تیم پس از پایان این رقابت ها در تشریح عملکرد تیمش در این مرحله در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که حدس می زدیم بازی های گروه ما بسیار سخت و از حساسیت بالایی برخوردار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال

دست پُر نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول هندبال