مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 18:102021-12-17سياسي

سهم اردبیل را از 360 هزار میلیارد منابع جهش تولید دریافت می کنیم


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با همراهی نمایندگان استان در مجلس در تلاش هستیم تا از منابع 360 هزار میلیارد تومانی جهش تولید سهم استان اردبیل را اخذ کنیم.

- ، میرغنی نظری عصر جمعه در جمع مردم حوزه انتخابی اظهار کرد: برای رفع آثار تحریم استکبار جهانی در تلاش هستیم تا تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به شکل همه جانبه مورد حمایت قرار گرفته تا جبهه تولید و اقتصادی مقاومتی تقویت شود.

وی به پیگیری مذاکرات بازگشت به برجام و رفع تحریم های کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجلس و دولت بر این است تا دغدغه های معیشتی مردم برطرف شود چرا که وضعیت معیشتی نامناسبی را به ویژه برای گروه ها و دهک های پایین جامعه شاهد هستیم.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل از اخذ 6 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان های استان، 8 میلیارد تومان برای توسعه راه ها، 2 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به عمران روستایی و … خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا با همت شبانه روزی دولتمردان برای سال 1401 بودجه ای عملیاتی، ضد تورم همراه با تقویت جبهه تولید مصوب کنیم که حذف ارز ترجیحی برای کالاهای غیرضرور نیز مورد توجه است.

نظری افزود: در دولت گذشته ارز ترجیحی صرف واردات کالاهای غیرضرور و گاه بلااستفاده شده در حالی که با شفافیت در سال آینده ارز ترجیحی برای 9 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اردبیل را از 360 هزار میلیارد منابع جهش تولید دریافت می کنیم

سهم اردبیل را از 360 هزار میلیارد منابع جهش تولید دریافت می کنیم