مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-17سياسي

ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت در استان ها/لزوم تشکیل سازمان مهاجران


صندوق عدالت و پیشرفت در همه استان ها ایجاد می شود تا پشتوانه ای برای اجرای طرح های نیمه تمام، اشتغالزایی و طرح های مهم و کلیدی باشد و دولت نیز تنخواه به آن پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، جمعه شب در جلسه شورای اداری استان یزد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: بشریت مدیون تحمل، صبر و بردباری حضرت فاطمه (س) است که او اولین شهیده راه دین است و باید از ایشان برای دفاع از حریم ولایت درس بزرگی بگیریم.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س)، بسیاری از علما، افراد مختلف در برهه های مختلف و اکنون شهید سلیمانی انسان های باظرفیتی بودند که تاریخ ساز شدند.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هزار دانش آموز شهید استان یزد عنوان کرد: این تعداد دانش آموز شهید بسیار نکته قابل توجهی است و آمار آن باورکردنی نیست ضمن اینکه این امر نشان از ولایت مداری و اراده پولادین نوجوانان و جوانان این خطه دارد.

رییس جمهور ادامه داد: این شکل از جلسه را در ادوار گذشته نداشته ایم که وزرا برنامه های خود را مطرح کنند و اغلب مدیران مشکلات خود را مطرح می کردند، اما امروز به شکل دیگری اجرا شد تا مدیران حس جدیت برای اجرا پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت در استان ها/لزوم تشکیل سازمان مهاجران

ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت در استان ها/لزوم تشکیل سازمان مهاجران