مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-17سياسي

رییسی: سازمان مهاجرین در کشور تشکیل شود/اختیارات استانداران افزایش می یابد


رییس جمهور با بیان این که اختیارات استانداران با تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت افزایش می یابد، گفت: کارگروه ویژه برای فعال کردن واحدهای نیمه فعال در استان یزد ایجاد شود و گزارش عملکرد خود را به دولت ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدابراهیم رییسی در ادامه سفر خود به این استان با حضور در جلسه شورای اداری یزد، با بیان این که همیشه موانع وجود دارد، اظهار کرد: راندن در مسیر ناهموار سخت است و مهم آن است که انسان موانع رو جلوی پای خود با توکل به خدا و اعتماد به داشته های خود بپیماید.

وی خطاب به مدیران استانی افزود: پیش از این در جلسات شورای اداری مدیران مشکلات خود را مطرح می کردند و در جلسه امروز نمایندگان مجلس و وزاری دولت برنامه های خود را برای پیشبرد اهداف دولت مطرح کردند تا مدیران استانی برای اجرایی شدن آنها همت بگمارند.

رییس جمهور گفت: انتظار این است که مدیران استان برای اجرایی کردن مصوبات این سفر با در نظر گرفتن اولویت ها برنامه ریزی کنند.

رییسی در ادامه با بیان این که فعال کردن ظرفیت های نیمه فعال و راکد در حوزه صنعت را از جمله اولویت های اجرایی برای توسعه اقتصادی استان یزد دانست و بیان کرد: کارگروهی ویژه برای اجرایی کردن این حوزه ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: سازمان مهاجرین در کشور تشکیل شود/اختیارات استانداران افزایش می یابد

رییسی: سازمان مهاجرین در کشور تشکیل شود/اختیارات استانداران افزایش می یابد