مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 16:502021-12-17ورزشي

حضور خیران در عرصه ورزش استان یزد را متمایز کرد


حضور خیران در حوزه ورزش نکته متمایز کننده یزد در سطح کشور است.

- ، سید حمید سجادی عصر جمعه در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه 5135 شهید ورزشکار در کشور وجود دارد، اظهار داشت: 400 نفر آنها مربوط به شهرستان اردکان است.

وی افزود: استان یزد در برخی رشته های ورزشی سرآمد است از جمله شمشیربازی و والیبال، ضمن اینکه صنعت سوارکاری در یزد بی بدیل است.

سجادی ادامه داد: در اردکان یک تکلیف مهم داریم که تکمیل سرای ورزشکاران است و به دلیل اینکه در برخی میزبانی ها، ورزشکاران شرکت کننده مجبور شدند بیرون از اردکان اقامت کنند، نیاز به این سرا ضروری است.

وی بیان کرد: یزد در ورزش پهلوانی و همچنین اسکواش نیز سرآمد است اما نکته ای متمایز کننده یزد در ورزش با بقیه نقاط کشور است، حضور خیران است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه دا د: یک تکلیف مهم 11 ساله داریم که آن هم اتمام سالن دوچرخه سواری است که امیدواریم با برنامه ریزی به عمل آمده قبل از المپیک پاریس، رویدادهای بین المللی را در این سالن تمرین کنیم همچنین برای پیست دو و میدانی نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از شهرستان اردکان عنوان کرد: اتصال خط انتقال آب خلیج فارس، احیای قنوات و محور قرار گرفتن گردشگری، توسعه بیمارستانها، دو بانده کردن جاده چوپانان، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خیران در عرصه ورزش استان یزد را متمایز کرد

حضور خیران در عرصه ورزش استان یزد را متمایز کرد