مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-17اجتماعي

بام سبز شیراز میزبان کوهنوران طبیعت دوست شد


مراسم روز جهانی کوهستان با حضور خانواده ها، کوهنوردان و فعالان محیط زیست و منابع طبیعی و تنی چند از مسئولین در ارتفاعات بام سبز شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  11 دسامبر هر سال، روز جهانی کوهستان نامیده شده است به همین مناسب امروز در منطقه بام سبز شیراز، مراسمی توسط هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس با برگزاری چندین کارگاه آموزشی و تقدیر از زحمتکشان عرصه کوهنوردی و نیز باشگاه های استان برگزار شد.

دبیر برگزاری مراسم روز جهانی کوهستان در شیراز گفت: کوهستان ها با تامین 80 درصد آب آشامیدنی مردم دنیا در واقع بزرگترین منبع آب شیرین جهان هست که 25 درصد مردم جهان وابسته به معادن کوهستان ها و تمامی گیاهان و جانوران برای حیات، محتاج کوهستان هستند و از این نظر ما وظیفه داریم این منابع خدادادی را حفظ و نگهداری کنیم.

حسین وهابی اظهار نمود: در برنامه امروز هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس با همکاری شهرداری شیراز و نهادهایی همچون، محیط زیست و منابع طبیعی همزمان با سایر استان ها و کشورهای دنیا این مراسم را برگزار نموده است تا به هم استانی ها و همشهریان عزیزمان مسئله حیاتی حفاظت از کوهستان ها را یاد آوری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام سبز شیراز میزبان کوهنوران طبیعت دوست شد

بام سبز شیراز میزبان کوهنوران طبیعت دوست شد